DEDAL

System obsługi zleceń

WITAMY

Profesjonalny i niezawodny system zleceń, dzięki któremu Twoja firma zacznie sprawniej funkcjonować oraz rozwijać skrzydła. Napisz do nas maila i wypróbuj za darmo. W odpowiedzi otrzymasz login i hasło.

Jesteś w domu

Nasz profil

Jesteśmy kreatywnym zespołem. Za pomocą "burzy mózgów" szybko i z łatwością uporamy się z każdym wyzwaniem.

Sprawdź nas

W kilku miejscach jednocześnie

Z nami Twoja firma zwiększa zasięg. Dostęp do systemu możliwy jest na każdym mobilnym urządzeniu.

Szeroki horyzont

Kontakt

Jeżeli masz pytania napisz lub zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy.

dedal@likesoft.pl

(22) 724 46 65 | +48 602 389 106

Informacja

Już dziś zapraszamy Cię do wypróbowania naszego systemu obsługi zleceń w wersji demo. Napisz do nas maila, a my prześlemy Ci login i hasło.

Szybko i łatwo

Prosty i łatwy w obsłudze

System zleceń DEDAL pozwala Twojej firmie na szybki i łatwy dostęp z każdego mobilnego urządzenia, łatwe komunikowanie się oraz sprawniejsze wykonywanie zaplanowanych prac.

Mnóstwo możliwości

Oprócz wszystkich funkcji standardowych zawartych w systemie, DEDAL pozwala również na modyfikowanie i dopasowywanie układu poszczególnych elementów do osobistych potrzeb Twojej firmy.

Bez zbędnego wysiłku

By logować się i używać systemu jako zwykły użytkownik nie potrzeba nic instalować. Jedyne co jest niezbędne to przeglądarka internetowa zainstalowana na dowolnym urządzeniu.

Nasza specjalność!


Naszą główną działalnością są usługi informatyczne. Zajmujemy się tworzeniem oprogramowania, stron www, CMS'ów, sklepów internetowych, forów tematycznych, hostingiem, pozycjonowaniem, stawianiem serwerów gier, tworzeniem grafiki, projektowaniem baz danych... na wysublimowane potrzeby naszych klientów.


INFORMACJE OGÓLNE:

  • System DEDAL to innowacyjne narzędzie do zarządzania zleceniami. Elastyczny Workflow Managment umożliwia dopasowanie się do specyficznych potrzeb firmy,
  • DEDAL zapewnia kompleksową i bezpieczną komunikację pomiędzy klientem, biurem i pracownikami terenowymi,
  • Wdrożone w chmurze oraz zainstalowanie aplikacji mobilnych na tabletach i telefonach daje znaczną przewagę technologiczną na rynku,
  • Zaawansowany system pobierania zleceń umożliwia pracę w terenie nawet bez chwilowego dostępu do Internetu. Synchronizacja danych następuje natychmiast po nawiązaniu połączenia,
  • Przepływ dokumentów od klienta poprzez wewnętrzne komórki firmy i utworzenie raportu dla klienta jest automatyczne oraz terminowe. Wszelkie przekroczenia oraz zbliżenie się do przekroczeń jest wykrywane i przesyłane do działu kontroli mailem oraz SMS’em,
  • Definiowalne i dynamiczne formularze umożliwiają pełną integrację z systemami klientów. Dodanie nowego typu formularza jest dostępne bez udziału programisty,
  • Geolokalizacja pracowników terenowych za pomocą GPS oraz lokalizacja zleceń na mapie umożliwia sprawne planowanie tras przejazdów.